ԱՄՆ-ի պետքարտուղար Մարկո Ռուբիոն լարվածության թուլացման և ուղիղ երկխոսության կոչ է արել Հնդկաստանի արտգործնախարարի և Պակիստանի վարչապետի հետ հինգշաբթի ունեցած առանձին հեռախոսազրույցների ժամանակ։ Նա ցավակցություն է հայտնել երկու հարևան երկրների միջև շարունակվող հակամարտության ընթացքում քաղաքացիական անձանց մահվան կապակցությամբ և Պակիստանին կոչ է արել քայլեր ձեռնարկել ահաբեկչական խմբավորումներին աջակցությունը դադարեցնելու ուղղությամբ։               
 

Եվրոպացի փորձագետներն ուսումնասիրում են սոցիալական բաղադրիչը հայաստանյան բուհական համակարգում

Եվրոպացի փորձագետներն ուսումնասիրում են սոցիալական բաղադրիչը հայաստանյան բուհական համակարգում
10.09.2014 | 15:16

«Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի» (ՈԱԱԿ) տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանն ընդունեց PL4SD (Փոխադարձ ուսուցանում հանուն կրթության սոցիալական ուղղվածության) ծրագրի փորձագիտական խմբին: Նրանք Հայաստանում են`ուսումնասիրելու մեր երկրի բարձրագույն կրթության համակարգը, մասնավորապես կրթության սոցիալական բաղադրիչը:

ՈԱԱԿ տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը եվրոպացի փորձագետներին ներկայացրեց Հայաստանում բարձրագույն կրթության առանձնահատկությունները, բուհերի հավատարմագրման գործընթացը, բուհերում առավել հաճախ հանդիպող խնդիրները, ինչպես նաև բուհ-աշխատաշուկա կապի միջոցները:
Եվրոպացի հյուրերը հետաքրքրվեցին, թե ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում իրականացնելիս ՈԱԱԿ-ն որքանով է հաշվի առնում սոցիալական բաղադրիչը: Ի պատասխան պարոն Թոփչյանը նշեց, որ ինստիտուցիոնալ հավատարմագրման 10 չափանիշներից մեկը հենց հասարակական պատասխանատվությունն է:
Անդրադարձ կատարվեց նաև ՈԱԱԿ-ի սոցիալական պատասխանատվությանը: Այդ համատեքստում քննարկվեց հոկտեմբերի 20-24-ին կայանալիք «Կրթության որակի շաբաթ» համաժողովների շարքը, որի շրջանակներում ՈԱԱԿ-ն արդեն երկրորդ անգամ մեկ հարկի տակ կմիավորի կրթության ոլորտի հայաստանյան և միջազգային առաջատար մասնագետներին:
Քննարկվեցին նաև ՈԱԱԿ-ի կառուցվածքը, իրավասությունները, ոլորտը կարգավորող օրենսդրական դաշտը:
PL4SD-ն եռամյա ծրագիր է (մեկնարկել է 2012-ին), որը ֆինանսավորվում է ԵԽ «Ցկյանս ուսումնառության» ծրագրի շրջանակներում: Նպատակն է, տարբեր երկրների փորձն ուսումնասիրելով և արդյունքները մեկտեղելով, կրթական քաղաքականություն մշակողներին և իրականացնողներին ռեսուրսներ տալ`եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքում կրթության սոցիալական ուղղվածությունն ապահովելու համար:

Դիտվել է՝ 910

Մեկնաբանություններ